piątek, 13 czerwca 2014

Pieczarki nadziewane w panierce


Pieczarki są świetne zarówno do obiadu jak i jako przekąska. Te grzyby są łatwe w przygotowaniu, a proponowane przeze mnie są bogate w smaku, z zewnątrz chrupiące, a w środku soczyste, dobrze doprawione jedynym słowem wyśmienite.



Ilość pieczarek zależy od tego ile chcecie przygotować. Tym razem nie będzie dokładnych proporcji, ale wierzcie mi uda Wam się je przyrządzić bez najmniejszego problemu i będą pyszne.
Ja przygotowywałam 20 pieczarek umyte, wycięte ogonki.


Ogonki można zużyć do zupy, jajecznicy, sosu czy sałatki nam są potrzebne same kapelusze. Do takiej porcji potrzebne będzie 1 jako i bułka tarta na panierkę.


Dodatkowo na nadzienie: 
½ szklanki utartego, żółtego sera
2 łyżki natki pietruszki posiekanej
1/4 łyżeczki soli, i tyle samo chili, może być pieprz jeśli mają być bardziej łagodne
2 łyżki bułki tartej.


Pieczarki obtoczyć w jajku i zaraz w bułce by się ładnie przykleiła. Od razu odkładać na blachę z kratką lub samą blachę. Tak przygotowane grzyby wypełniać nadzieniem najlepiej przy pomocy łyżeczki.  Wszystkie składniki na nadzienie wymieszać w miseczce.


Ja nie brałam już ich w rękę by nie uszkodzić panierki tylko łyżeczką wsypywałam ser z dodatkami. Gotowe zapiekać w rozgrzanym piekarniku, aż ser będzie mocno przypieczony. U mnie to trwało 20 minut w temperaturze 200 st. C.
Smacznego
loading...

Brak komentarzy: